torsdag 19. februar 2015

Jubelbrus og blomsterpike spesial

Artig dag i Falun, dette. Synd ikkje Marit B eller Petter N er frå Vest-Telemark berre. Synd for dei, altså.

Alle har jo fått med seg kva som skjedde i sprinten i dag, så det gidd eg ikkje skrive noko om. Ikkje klarte eg å fylgje med heller, der eg stod. Det er altså så mykje å sjå på!
Det førte til fylgjande sms-utveksling med redaktøren i dag. Merk at eg altså stod MIDT i målområdet, akkurat der det skjer, saman med dei andre sportsfotografane. (Høhø)

Eg: Er det finalen nå?
Han: Finale nå ja. Gull! Bronse!

Hadde heldigvis fått det med meg før han svara, så eg hadde vit til å ta nokre bilete. Det er moro, au! Og eigentleg verkar det ganske lett å vera sportsfotograf. Det er berre å setje på auto.



Gull! Bronse! 


Litt av ein luring, han som fann opp kvite skidressar. 


Gull! Bronse! 


Visste du at Ola Vigen Hattestad ikkje har tenner i underkjeven? 


Jaudå. 


Og no: Blomsterpike spesial

Då eg var blomsterpike i Høydalsmo-NM i 2002 brukte me Vest-Telemark-bunadene våre. Det var smertefullt nok det, for bunaden min var ikkje lagt ut sidan konfirmasjonen, men det var visst eg. Likevel: Sjølv om eg ikkje fekk puste, følte meg fin der eg gjekk, smilte, neia, klemte og delte ut. For me vesttelar er velsigna med ei flott bunadstype, kom ikkje og sei noko anna. 

Men her. Herregud. 



Her har dei kledd ut dei nydelege blomsterpikene sine som 200 år gamle damer. 

Var det det Petter grein for, tru? 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar